SEDAT PEKER vs AKP

13 Haz 2021
771 341 görünümler

💰 Kanal`a katılın: www.youtube.com/c/YusufKayaal...
🔔 Kanal`a abone olun: www.youtube.com/c/Yus...
🗽 İnstagram: instagram.com/yusufkayaal...
🔴 Twitch: www.twitch.tv/yusufkayaalptw
💭 Twitter: twitter.com/YKayaalp07
🎮 Discord: discord.gg/YusufKayaalp
🔷 Facebook: facebook.com/YusufKayaalp07

📬 İletişim (For business): yusufkayaalpiletisim@gmail.com

🎥 Yusuf Kayaalp Tüm Videoları: www.youtube.com/c/YusufKayaal...

🎞️ Öneri Video: trdowns.info/prom/oKCqk6aDZXdiZdQ/video.html
🎞️ Öneri Video: trdowns.info/prom/d5Kho3WmeXiAi5E/video.html
🎞️ Öneri Video: trdowns.info/prom/gXKko59rd5uZfNQ/video.html

🧠 İlham Kaynağı: www.youtube.com/user/Webzwithaz

🖊️ Yusuf Kayaalp`in kalemi: bit.ly/32mdyxh

🛠️ Bu videolar nasıl yapılıyor?
🎙️ Mikrofon: bit.ly/2AbSpdR
🖥️ Programlar: adobe.ly/3cHZlg2

📸 Görseller;
Freepik: bit.ly/379puTP
Shutterstock: shutr.bz/30fAXzT

🎵 Müzikler ve Ses efektleri
bit.ly/2A2JITi
bit.ly/2AeKI6B
bit.ly/378uIz8

🔎 Kaynak;
📠 Metin;
📁 Arşiv;

📌 Videoların ve tasarımların hiçbir şekilde başka bir mecrada paylaşılmasına izin vermiyoruz. Bu konuyla ilgili iletişime geçin.

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

YORUMLAR
  • Bir hükümet düşünün. Mafyaya gösterdiği tolerans yüzünden zemini yıkılan bir hükümet. Yusuf Mumcu

    Yusuf KayaalpYusuf KayaalpAylar önce
    • Dava sebebin aslında bu,bahane gösterdikleri videolar diğerleri.Adamlar işsiz gibi araştırıp dava etmelik video aramışlar kanalında şaka gibi...

      LorainneLorainne5 gün önce
    • Bu beğen mi?

      Yo mama and DtoonsYo mama and Dtoons14 gün önce
    • @Carz_Republic As

      semstc //semstc //19 gün önce
    • Sa beyler

      Carz_RepublicCarz_Republic19 gün önce
    • Aman abi kaderin benzemesin

      semstc //semstc //20 gün önce
  • 06:23 yeri müq

    Kritikal KapandiKritikal Kapandi15 saatler önce
  • VERGİ GELDİ AKLIMAA YAAAAAAA

    Murat ŞAHİNMurat ŞAHİN16 saatler önce
  • rahmetli kayaalp iyi adamdı

    umut abitumut abit5 gün önce
  • Abi Sedat Peker sesi yaparım sana ne dersin?

    Deli OyuncuHD25Deli OyuncuHD255 gün önce
  • Yusuf Kayaalp neden dava edildi? Bu video yüzünden bence

    LorainneLorainne5 gün önce
  • Bak tayfun benim nasıl kinci olduğumu bilir.

    FaMeZFaMeZ6 gün önce
  • Kılıçdaroğlunun yanına ABD bayrağı koyarak ne ima etmeye çalışıyorsun ki? Yabancı kanallardan video alıp Türkçe dublaj yapıp ünlenen adam muhalefete saldırıyor 😀

    Lord SauronLord Sauron7 gün önce
  • Süleyman soyluya hitler göndermesi yapman gözlerden kaçmadı haberin olsun.

    Halide AtaseverHalide Atasever8 gün önce
  • Abi anlamiyom ama birilerine harbi çok iyi sokuyon djdjd

    Çağlar AçıkgözÇağlar Açıkgöz8 gün önce
  • sedat peker KİM LAN 1 TANE REİS VE BÜYÜK KARDEŞ VAR ODA RÖVŞEN LENKARNSKİ

    AZE《Huseyn》 44AZE《Huseyn》 448 gün önce
  • Türkiye amel defteri has ben closed

    Olcan SekerOlcan Seker8 gün önce
  • Sedat Peker ne diyorsa düz deyir..Düz konuşur..☝️

    H SH S11 gün önce
  • 1:08 DETAY: sedat reis akp'den nefret ediyor ya ampulü kırmış aksjksskoebkklak :P (Ampul akp'nin simgesi)

    ツ♡Ayşe♡ツ#turkiyeyakiliyorツ♡Ayşe♡ツ#turkiyeyakiliyor12 gün önce
  • Tarih videoları, Film incelemeleri, podcastler ve sesli kitaplarla dolu bir kanalız. DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.

    Çift BiletÇift Bilet14 gün önce
  • Evet yusuf abiyi kaybettik hakkınızı helal edin

    İNANC KaçarİNANC Kaçar15 gün önce
  • 1:55 nE JXMXMÖDÖXÖDKXLSÖXMXJSKMZMZNXMSMZK Netflixe de gelir mi

    evet avukatlarıyım 💛evet avukatlarıyım 💛16 gün önce
  • ne sedat pekermiş yaw şuanda tüm chp hdp iyi .... partililerin kahramanı gibi bişe adam nere girsek sedat peker bi bitmediniz be.

    samet macitsamet macit18 gün önce
  • 11:38 Kendini YKP Genel başkanı yapan, 9:29 En büyük üç mafya lideri derken dördüncüye kendini ekleyen koca yürekli Yusuf Kayaalp +1 like atın görsün

    FDL GZL ✔ FDL GZL ✔ 19 gün önce
  • 72bin like son kişisi olarak sevindm

    Mitsuki MidMitsuki Mid20 gün önce
  • Akp dedi sen ya CHP'li ya iyi partili ya saadetlisin

    Oğuz Yunus GünOğuz Yunus Gün21 gün önce
  • Ülke değişik bir halde

    Ya Allah BismillahYa Allah Bismillah21 gün önce
  • Nalına da mıhına da vuruyor

    Sezgin AlkanSezgin Alkan21 gün önce
  • Ulan herkes like atmak zorunda anası belli olmayan

    Gokhan OzgokceGokhan Ozgokce21 gün önce
  • Sedat Pekermi ordan oturup LAN BIRAK! demek kolay ama bi gün hepsi ortaya çıkacak

    PÖHbörüPÖHbörü22 gün önce
  • 7:43 abi hangi teknolojik aleti kullanıyorsun bilmiyorum ama soldaki Latince “*Lorem Ipsum*” yazısını nerede görsem tanırım bu yazı *Apple *ürünlerinde var *Apple’ın PowerPoint’i Keynote, Excel’i Numbers, Word’ü Pages* gibi

    Kerem ErolKerem Erol23 gün önce
  • 4.dkdeki şarkının adı?

    HappyFamilyHappyFamily23 gün önce
  • Sedat pekerin olduğu odanın ampulünün patlak olması ne kadar ince bir ayrıntı :)

    AhmetAhmet23 gün önce
  • Abi benim medya söylemesi bence hükümet izin vermiyo

    yunus emreyunus emre24 gün önce
  • 5:20 hdjgdjkfds

    h. m. s. ah. m. s. a24 gün önce
  • Bisey farketim ülkem mal folu

    KURTVALTKURTVALT24 gün önce
  • Like atın len

    KURTVALTKURTVALT24 gün önce
  • Gerçek bir Yusuf Kaya Alp izleyicisi olamk için atılmış yorumdur

    naomi nobukonaomi nobuko25 gün önce
  • En büyük 3 mafya lideri 4. Yusuf Kayaalp jshshshehe

    KDZDark PUBGKDZDark PUBG26 gün önce
  • Sende diyorsun sağladığı imkan sayesinde miting yaptı devlet istemediği sürece kimse mafyalik yapmaz önce devlet izin verecek sonra onlar olacak

    Burhan AkkayBurhan Akkay26 gün önce
    • @Furkan Peker her hükümet devrilir diyorsunda hükümet devrilip başımızdaki Cumhur başkanı giderse ben ozaman göreceğim daha vatan toprak kalıyormu Suriye Afganistana çevirecekler canım ülkeyi sonra bakalım bizim multecilere sahip çıktığımız gibi kim sahip çıkacak bize kimse siz bu akıllınız zıttı kafa ile konuşup gezmeye devam edin

      Burhan AkkayBurhan Akkay21 gün önce
    • her hükümet devrilir sedat abi devrilmezz

      Furkan PekerFurkan Peker21 gün önce
  • İzlemeye kiyamiyorum

    ÇİKOLATAÇİKOLATA26 gün önce
  • 7:39 efsane ya işte bizimkiler xd

    iscreediscreed26 gün önce
  • Ben Sedat Peker Tarafındayım

    BaranHDBaranHD27 gün önce
  • Buzdaginin gorunmeyen tarafi kan donduruyor desenize

    Kim JennieKim Jennie27 gün önce
  • Abi ben herşeyi anladım da Atatürk izliyo çok komik

    yunus emreyunus emre27 gün önce
  • Yusufkayaalp e davamı açılmış RTE den(doğrumu bilmiyorum)

    Bayram Ali TemelBayram Ali Temel28 gün önce
    • Aynen reis bende onun için geldim. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar misali.

      Kaan MertKaan Mert28 gün önce
  • Yusufkayaalp e davamı açılmış RTE den

    Bayram Ali TemelBayram Ali Temel28 gün önce
  • En güçlü Mafyalar; 1: Alaattin Çakıcı 2: Sedat Şahin 3: Sedat Peker 4: Yusuf Kayaalap BSLSNSLAMSLSMSLWMSLLWLSLWLS

    ErenknnErenknn28 gün önce
    • Alaattin çakıcı adamdır

      ortaya karışık ortaya karışıkortaya karışık ortaya karışık20 gün önce
  • Yaptıkları yolsuzlukların haddi hesabı yok

    FRFR28 gün önce
  • O değilde atv nin fetö'nün Kodları fiye GTA şifrelerini yayınlamasını nerden buldun knk 😂😂

    ölüm varölüm var29 gün önce
  • ben bunun sonuda yakında sisayete gircem ya

    muazzam 3 lümuazzam 3 lü29 gün önce
  • 8:50 ampul kırık

    Mavi PatatesMavi Patates29 gün önce
  • #freekayaalp

    EknobEknob29 gün önce
  • Yine süper video. Çok teşekkürler.

    Alparslan KorkmazAlparslan KorkmazAylar önce
  • Yusuf kayalp galiba ölmüş

    Qizxanim AbdullayevaQizxanim AbdullayevaAylar önce
  • ''Öyle bir ülkede yaşıyoruzki mafya bile adalet arıyor...''

    Destroyer WarriorDestroyer WarriorAylar önce
  • "pislikler la" yazmışsın yanlış. "pislikler da" diyor.

    Mehmet Ali VATANLARMehmet Ali VATANLARAylar önce
  • HÜKÜMETE BİŞEY OLDUĞU YOK SİZ MERAK ETMEYİN YERLİ YERİNDE SAPASAĞLAM DURUYOR.ÇÜNKÜ ALTERNATİFİ YOK.YANİ İT ÜRÜR KERVAN ZATEN YÜRÜYOR.HA BU ARA YUSUF KAYAALP BU SÖZÜM SANA.

    exen boyaexen boyaAylar önce
    • Mal

      Yusuf efe karabulutYusuf efe karabulut3 gün önce
    • mal

      ChourMedianChourMedianAylar önce
  • sahte kabadayı

    Bakış AçısıBakış AçısıAylar önce
  • evet bana uymazsa sana söverim😂🤣

    Bakış AçısıBakış AçısıAylar önce
  • 6:44 teki sahneyi iyi inceleyin herşeyi açıklıyo ulan Yusuf yapmışsın yapacağını

    Hasan ŞevginHasan ŞevginAylar önce
    • Vallahi bişey anlamadım lütfen anlatırmısın??

      Şıxəli ƏhmədovŞıxəli Əhmədov29 gün önce
  • Allah rahmet eylesin Yusuf abiyi iyi bilirdik

    SELOTURBOSELOTURBOAylar önce
  • abi mafya sıraması yannış olmuş 1. sırada yusuf kayaalp olması lazım🤣🤣

    memati başmemati başAylar önce
  • 1 mn abone h. O kadeş

    light💫bslight💫bsAylar önce
  • Sa

    BurstFurball752BurstFurball752Aylar önce
  • sedat peker ne ki kullanılır sonra çöpe atılır tarih sedat peker gibileri değil amacı kendi milletinin alemi islamın ve tüm mazlumların refahı olan kişileri yazar gerçek kabadayılar onlardır isimlerini söylemeye gerek var mı

    İbrahim Dikmeİbrahim DikmeAylar önce
  • rahmetli içerik üretmeyi severdi

    erdem gezicierdem geziciAylar önce
  • Abi ismet inönünün hayatını yapar mısın

    Yiğit ZumrutbelYiğit ZumrutbelAylar önce
  • abi neden böyle ya biz neden normal bir devlet değiliz

    meryem köksalmeryem köksalAylar önce
  • En anlamadığım şey de şu: Siyasiler bizi sömürürlerken hâla kendimizi sömürtmeye devam ediyoruz. Bu millet niye bunlara karşı çıkmıyor? Onları oraya getiren halk indirecek olan da halk. Demokrasi bu değil mi?

    Mustafa KarakayaMustafa KarakayaAylar önce
  • 6:04 😂😂😂

    Oğuz Kerem AydınalpOğuz Kerem AydınalpAylar önce
  • Efsane 😅 👏👏👏

    Düttürü DünyaDüttürü DünyaAylar önce
  • Sanki uluslararası medya şu ana kadar bizi yüceltti de şimdi yeriyor diye konuşuluyor..

    Tuğba BektaşTuğba BektaşAylar önce
  • 4:31 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    X-RAY TARİHX-RAY TARİHAylar önce
  • 2:30 Üçgenin en altinda Bambık yazıyor 😂😂😂😂😂

    X-RAY TARİHX-RAY TARİHAylar önce
  • Discord'ta MHP 'nin Sesi olacağız... discord.gg/VwbGWXqkmf

    Bill BonesBill BonesAylar önce
  • İzlediğim en kötü en yanlı Yusuf Kayaalp videosu bro, yalan yanlış bilgiler dolu 5. Dakka kapattım. Yok kültür bakanlığı ödül vermiş , yok parti destekli miting yapmış .

    engin görgünengin görgünAylar önce
    • @engin görgün bas ampule amuuuagoyum(!)

      Batuhan AzeloğluBatuhan Azeloğlu22 gün önce
    • @engin görgün Evet bir mafya babasi korumayla miting yapabiliyor ve kimse çikip da "sen ne yapiyirsun ellerini başinin ustune kaldir" demiyor...

      Batuhan AzeloğluBatuhan Azeloğlu22 gün önce
    • @Batuhan Azeloğlu kanıt derken bro, milletvekillerine verdiği paraların makbuzunu mu gördün ? Kültür bakanının elinden bakanlık tarafından verilen ödülü mü gördün? Miting yapmışmış . Yapsın. Bende yaparım bugün. Parti merkezini bağlar mı bu durum ? Ayrıca koruma vermesini anormal yapan ne ? Topluma bir şeklde mal olmuş bir isim dhkpc tarafından yapılan tehditler var. Devlet bu adam suçlu diye başka bi terör örgütü tarfından öldürülmesine göz mü yumsun ?

      engin görgünengin görgün23 gün önce
    • @engin görgün bilgilerin maalesef doğru, sorgulayan bir insanim hepsini tek tek kanitlariyla baktim. Özellikle miting yapmasi ve devletin kendisine korumalar vermesi...

      Batuhan AzeloğluBatuhan Azeloğlu23 gün önce
    • @Deniz sen ne anlatıyon ya. Bülent turan gibi vekiller o gün de karşı açıklama yaptılar , parti genel merkezinin düzenlemediği hiç bir miting bizi ilgilendirmez diye. Tayyip Erdoğan’ın sedat peker mitingine ihtiyacı mı var aw. Sedat Peker iktidar yalakalığına o işlere girişti. Ayrıca adam bilmediğimiz neyi anlatı ya ? 90 lı yılların faili meçhullerini , üzerinde konuşulup tartışılıp kapatılan mevzuları bi algıyla bugün kü hükümetin üstüne yıktı aw .

      engin görgünengin görgünAylar önce
  • Silivri soğuk abii

    EnsiveEnsiveAylar önce
  • 9:27 NRF8EUWFU8EU9FN SADECE 4 DE BAKIN

    Ahmet Enes YücebağAhmet Enes YücebağAylar önce
  • Yüzünü goster

    ismail yükselismail yükselAylar önce
  • Son zamanlarda siyasete pek bulaşmayan gerek tarih gerek komedi kanal sahipleri olsun bazı kimseler Bir miktar ak parti karşıtı videolar çeker oldu. Unutmayalım ki iktidarı koyu parti savunucuları değil orta kısımda olanların gittiği yön belirler. Bazı şeyler artık çok pervasız yapılmaya başlandı. Bir son yaklaşıyor gibi. Ak partiyi muhalefet değil ak parti bitirecek.

    Yasin UçanYasin UçanAylar önce
  • kayaalp kaç para verdiler sana

    Emirhan kınayEmirhan kınayAylar önce
    • bu yorum için nerden baksan 200 lira almişsindir, o da 1 kuruş var ya da yok senin izlemen sayende

      Batuhan AzeloğluBatuhan Azeloğlu23 gün önce
    • hükümeti eleştirenlere para vermiyorlar sen yanlış yere gelmişsin xD

      Mehmet AksoyMehmet AksoyAylar önce
  • 1m olmuşsun vay be

    ÖLÜ VEVOÖLÜ VEVOAylar önce
  • Hocam ın bi lafı vardı vatan millet Sakarya diyenler vatana en zarar verendir Atatürk ve dindarlık içinde aynı şey devlet sadece boy göstermek için vatansever milliyetçi ve dindar

    Berat YıldırımBerat YıldırımAylar önce
  • YUSUF ABİ İZLEMEDE UÇMUSUN ABİ SENİ GÖKLRDE GÖRUYOZ

    ORROSPU ÇOCUĞU KADİR POPCRONORROSPU ÇOCUĞU KADİR POPCRONAylar önce
  • 4:Yusuf kayaalp Sjsjsjsjssjsj

    EDİZEDİZAylar önce
  • 👏👏👏👏

    Onur ÇağatayOnur ÇağatayAylar önce
  • Yeni ESCOBAR mı geliyor

    CENT1LMEN PMCENT1LMEN PMAylar önce
  • 9:28 meğersem 4. En büyük mafyayı izliyormuşuz

    ayse ciftciayse ciftciAylar önce
  • Reis AKP'yi kibrit kutusuna soktu bile.

    Deniz ÇiçinDeniz ÇiçinAylar önce
  • Yaşasın ykp

    Yaman TekYaman TekAylar önce
  • Lanet ülkede mafya hükümetin yozlaşmışlığını eleştiriyor ve haklı

    Asım YılmazAsım YılmazAylar önce
  • Ne kadar rezalet Alaattin çakıcı solcuları ifşa etse kimse izlemezdi

    İTTİHAT VE TERAKKİİTTİHAT VE TERAKKİAylar önce
    • yorumun çok alakasız. düşmanının seni ifşa etmesiyle dostunun seni ifşa etmesi bambaşka şeyler. Sedat PeKER AKP'nin dostuydu. Alaattin Çakıcı ise her zaman CHP'nin düşmanıydı.

      Emirhan BayraktarEmirhan BayraktarAylar önce
    • He ya.

      GENERAL OUTLAW T.C Türk BirliğiGENERAL OUTLAW T.C Türk BirliğiAylar önce
  • 🤤💞

    qWuertoz ._.qWuertoz ._.Aylar önce
  • Beyhude gecti ömür yokluk içinde yas oldu 45 ne ev ne araba ne aile. Anca okuduk diploma sahibi olduk. Okumayin gencler gerek yok bi ia bulun çalisin

    eliyahu goldratteliyahu goldrattAylar önce
  • yusuf kayaalp birazda yakın tarihimizden 15 temmuzdan FETÖ DEN anlatın bizde DİNLEYELİM...........

    Mustafa Taha ArslanMustafa Taha ArslanAylar önce
    • sen bi büyü de sonra dinlersin

      Mehmet AksoyMehmet AksoyAylar önce
  • Pov : Türkiye film olmuştur *Türkiye* İmbd 9,3 Gerilim, korku, suç,aksiyon

    Eren ErglEren ErglAylar önce
  • 1 mil h.o

    TÜRK TELEKOMTÜRK TELEKOMAylar önce
  • Bence iç savaş çıkar türkiyede çok fazla konu ve sebep var iç savaş için

    TÜRK TELEKOMTÜRK TELEKOMAylar önce
  • ABI TRdowns DA ANLATAMADIĞIN ŞEYLERİ GİZLİ MESAJLARLA VERİYORSUN MERAK ETME BİZ ANLIYORUZ

    Yunus Emre YıldırımerYunus Emre YıldırımerAylar önce
  • Gg

    ATLANTİS TrapATLANTİS TrapAylar önce
  • ASSASİN'S CREED MÜZİĞİNİ FARK EDENLER

    Emin Şahin VideolarıEmin Şahin VideolarıAylar önce
  • Hayırlı olsun silivri başvurun onaylandı :d

    burhan zeyrekburhan zeyrekAylar önce
  • "Öküz öldü ortaklık bozuldu" ne güzel sözmüş yaw

    🖤Melis gnd xspams🖤🖤Melis gnd xspams🖤Aylar önce
  • Abi bundan sonra mafya olmayı deniyecem kötü işler kralı olacam bari cenlete gidemiycez cehenemi hakedelim abi

    Samet CamuzSamet CamuzAylar önce
    • yaw saçma saçma konuşma

      kairá #exopinkkairá #exopinkAylar önce
TRdowns