Rota x Defkhan - RUH (Official Music Video)

4 Şub 2021
2 666 595 görünümler

Rota Resmi TRdowns Kanalına Abone Olmak İçin ; goo.gl/BG3Yrn
Rota'yı instagram - Twitter - Facebook'ta takip edebileceğiniz adresler;
instagram.com/Rota | twitter.com/Rotafan | facebook.com/Rotafan
Defkhan Sosyal Medya ;
İnstagram : @defkhan_official
TRdowns : @Defkhan Official

Spotify : spoti.fi/3jftckU
iTunes / Apple Music : apple.co/2YMp96g
www.rotaileshop.com
www.rotarecords.com
Söz & Müzik : Rota, Defkhan, Hi-Hit
Mix : Serkan Özyurt
Mastering : Gurur Gelen
Yönetmen : Batıkan Hitay, Mithat Adalıoğlu
Artwork : Ewrecorey
Kostüm : Rotaile Shop
Yapım : Rota Rec.
Şarkı Sözleri :
her yerde ev sahibiyiz MF!
bu rot def, bi' ritim için plan
ol dilediğin kadar hiphop bizde rahat ol
iki kara titan
şah mat sıçan kork
yapamadın ben gibi, olsun bravo
şiirimin gidişi gibi tahtım tangom
üzerinde bebeler oynar ziyan o
tamamı biliyor bizi, gerizeka bol
ama fark yapmaz, bu caniler hep formda
ne kadar ileri gidebilirsinki demeni diliyorum
o zaman kırabileceğim çeneni
hepi topu bu flow için attım beremi kenara
benim için basit olaylı stili yapmak
enayi, daha yap mesai
ama yeteneğin yetişemezse ne yapayım
bana kızma, ben değilim kinaye
birini arıyosan eğer önünde fail
kim lord
en iyisi kim
en iyisi kim
en iyisini s*kiyim
biliyor her biri bi' bilinmişi
biz biliyoruz birinciyi
ikinci kim onu de
yapıyorken efil efil rap
sence hangimiz başrol filmde
klipte silah yok, mermi dilde
bu yüzden fanım 81 ilde
ama bu masalın bi' sonunu göremiyorum
ne verebilir diye girip ömrümü verdim
bu taç başa yük adamım
inan ölemiyorum
bi' düşünürü görsem tebrik ederdim
daha dağıtamıyorum içimdeki felci
bi' kelime yetemez ki imansız derdimi anlatmaya
çare bulduğum tek şey
o da bu bokta
maalesef her şeyim
bu içimdeki ruh
yedi tüm ölü kralları
gece sokaklar soğuk oğlum
bildiğiniz bir çok şey doğru değil
içine düşen bilir acısını
bak karanlıktayız homie
ışıkları yak
çenem roket
def sokar sakatlar
akar flow patlar
akan suya giden kanallar
adamlara yetmedi para
kara kafa yolda
rotası belli bi' tank var
bu kantara çık seni göreyim
rap için gençliğini yık seni göreyim
hadi bana mermiyi sık seni göreyim
beni bir kere vur sana 40 kere döneyim
r.o.t.a ahtapot was da los digga, piyasaya çaktı tekmeyi
lan aslanın ağzından aldım ekmeği
zirvede yalnız ama evdeyim
bana para vermeyin
prada champagne
rolex takardım, saati, zamanı sevseydim
ama perfect olmak dünyada her şey
çünkü son hepimize hazır
uzak değil belki yarın
ne fark eder paran adın
ne dersin yüzümüz gülecek mi bu dünyada

YORUMLAR
  • Spotify'dan dinlemek için : spoti.fi/3jftckU Apple Music'ten dinlemek için : apple.co/2YMp96g Rotaile Ürünleri İçin : www.rotaileshop.com

    RotaRota3 aylar önce
    • @Cohen Lennox Hey, man, I've got a remix of this piece on my channel.

      Can242Can2422 gün önce
    • Tamam Abi geri yaptım durumları simdilik bi durum yok konuşur uz iyi geceler

      Oktay ÇakarOktay ÇakarAylar önce
    • Remixi kanalımda beklerim 🙃

      Can242Can242Aylar önce
    • trdowns.info/prom/mJqfnKSpoml_jKY/video.html

      Lil ŞeynLil ŞeynAylar önce
  • Sizce mali contra ve kamu. Nun yaptığı ruh mu yoksa bu mu?

    Arda BülbülArda Bülbül15 saatler önce
  • Çok mükemmelsiniz

    Abdulkerim DVAbdulkerim DV18 saatler önce
  • Şimdi aç bidaha dinle kısmına gelmeden kapatmam gerekiyor yoksa başa sarıyorum 🤣🤣

    Mustafa KARABAŞŞAMustafa KARABAŞŞA23 saatler önce
  • HER YERDE EV SAHİBİYİZ

    BİSİKLET KURDUBİSİKLET KURDUGün önce
  • Bu şarkının 3 ayda 2.6 M izlenmesi var ve saçma sapan şarkıların daha çok izlenmesi var. Rapi bizler öldürdük. Tatlımı cringe mi dinlemeye devam

    Aycan BakırAycan BakırGün önce
  • ne dersin yüzümüz gülecek mi bu dünyada

    İremİremGün önce
  • sözlerle ateş etmek bu olsa gerek...

    Yusuf YildirimYusuf Yildirim2 gün önce
  • Bu adamlar bir şarkı yapıyor 10 sene dinliyorum aynı şarkıyı

    Eski OkulEski Okul2 gün önce
  • Annem diyo neden sabahtan beri bu şarkı çalıyor diye, e defkhan aç bidaha dinle dedi ya

    Yunus GündüzYunus Gündüz3 gün önce
  • Bu piyasa gerçek rap arasaydı bu şarkı 2 milyon yerine 20 milyon olurdu

    Ad3eptAd3ept4 gün önce
  • Ne yaparsan yap Def Rot eskimiyor

    Mustafa BirginMustafa Birgin4 gün önce
  • Fenaaaaaa yakiyoooo hem düet hem sözler hemde tanıtım fatih belediye

    Veysel DertliVeysel Dertli5 gün önce
  • 01:26 def2easy

    Ramazan NADİRRamazan NADİR5 gün önce
  • Klipte Silah Yok mermi dilde deyip klibe tank koyan koca yürekli Rota...

    SercanSercan5 gün önce
  • english comments section squad, WHERE YALL AT?!

    Jiraya Das PutariasJiraya Das Putarias6 gün önce
  • Ritim Defkhani kaçırmış .

    Murat Encu VEVOMurat Encu VEVO6 gün önce
  • Ya arkadaşlar, çıldırmak üzereyim ! Birisi bana defkhan'ın verse'ünü açıklayabilir mi ? Başa sarmaktan yoruldum resmen..

    Dilek AltındaşDilek Altındaş6 gün önce
    • @ً ً knk sen dediğim den onu anladınsa az taşşak geçtim hakkını helal et ;) demek istediğim deftank'ın ritim tutması, flowu, sözleri vs. Müthiş bi yetenek diyorum..

      Dilek AltındaşDilek Altındaş11 saatler önce
    • Sozlerimi istiyorsun

      ً ًً ً11 saatler önce
  • şimdi aç bi daha dinle

    Hıdır Burak GünHıdır Burak Gün6 gün önce
  • Şarkı harika tek merak ettiğim nakaratı def söyleseydi nasıl olurdu.

    Cihan CiğeribeşparaCihan Ciğeribeşpara7 gün önce
  • 👌

    Nagi KayaNagi Kaya7 gün önce
  • Atmosferine mermi flowuna cinayet işlenir canım benim :D

    aynenfcaynenfc7 gün önce
  • 🇷  🇴  🇹  🇦  🇮  🇱  🇪

    ᴅɪᴀʙʟᴏᴅɪᴀʙʟᴏ8 gün önce
  • bu adamın şarkıları çok güzel neden bu kadar az dinleniyor

    Ömer FarukÖmer Faruk8 gün önce
  • şidmi aç bida dinle demese iyiydi

    RİGBYRİGBY8 gün önce
    • Yoo iyi

      Ultra SaiyanUltra Saiyan7 gün önce
  • tm abi birdaha ve bir daha acıp dinliyorum. kral

    necip gürelnecip gürel8 gün önce
  • Defkhanin flowu hiç bitmese keske

    Mustafa ErgişiMustafa Ergişi8 gün önce
  • Şimdi aç bir daha dinle :)

    LaviniaLavinia9 gün önce
  • 1:40

    Buğra PehlivanBuğra Pehlivan9 gün önce
  • Mat : Defrota dinle başka işin ne ! Ruh : şimdi aç bida dinle !

    METE HANMETE HAN9 gün önce
  • b5şd9kuz

    Aziz bozkurtAziz bozkurt9 gün önce
  • En iyisi kim? En iyisini si

    RICHY WINSTONNRICHY WINSTONN10 gün önce
  • 👑DEFKHAN👑 ⭐ ⚡ROTA⚡

    Kadir ÇelikKadir Çelik10 gün önce
  • Tahin ve pekmez gibiler muazzam

    ensari özgürensari özgür11 gün önce
  • 2 flow kralı efsane şarkı

    Muhammet OZMuhammet OZ12 gün önce
  • Şimdi açıp bir daha dinliyeceğim

    Karahan NasipKarahan Nasip12 gün önce
  • Defkhan taçlandırıyorsun parçaları kral

    Tolga DoğanTolga Doğan12 gün önce
  • Çok iyi

    K E N A NK E N A N12 gün önce
  • İki flow üstadının uyumu on numara parça olmuş. 🔥👌

    Özgür AtılganÖzgür Atılgan12 gün önce
  • Flow diye bir terim olmasaydı bile Defkhan bu terimi yaratırdı. Eyo Defkhan a.k.a. Defeasy ailenizin sanatçısı en sevdiğiniz MC.

    İlyas Darıcıİlyas Darıcı12 gün önce
  • ateş ve barut

    Dehb MusicDehb Music12 gün önce
  • Love it brothers, keep it up.

    MahoCanMahoCan13 gün önce
  • bağımlı yapıyosa dinlemicem

    Anıl KaplanAnıl Kaplan13 gün önce
  • Gençler hala dinliyorum, Defkhan abi tamam yeter.

    Emre İlkutluEmre İlkutlu14 gün önce
  • Dislike atan 1.2 B kişinin beyni yok heralde

    Abdullah ÇelebiAbdullah Çelebi14 gün önce
  • Bu taç başa yük adamım. -Rota

    -RamoTR-RamoTR14 gün önce
  • Drill beat çok zayıf kalmış bence ya

    PercMentPercMent15 gün önce
  • NAPİM

    Utku GündoğarUtku Gündoğar15 gün önce
  • Bu ikili çok yakışıyor feat ta müthiş hala 2.5 milyon dinlendiğine inanamıyorum😅

    falcon46falcon4615 gün önce
  • Def’in vokal sesini kullanması onu başka bir gezegene götürmüş👍

    Anahtar43Anahtar4316 gün önce
  • Super ikili sarki efsane 👌👊

    ҜƗŇǤ ŇØVΔҜƗŇǤ ŇØVΔ16 gün önce
  • "Klipte silah yok mermi dilde bu yüzden fanım 81 ilde" Çok sağlam..

    UtkuUtku16 gün önce
  • abi sürekli aç bidaha dinle diyon çıkamıyorum şarkıdan sal beni :)

    Berkan OzkeskinBerkan Ozkeskin16 gün önce
  • SÖZLERİ Bu Rot, Def bi' ritim için plan ol Dilediğin kadar Hip-Hop bizde rahat ol İki kara titan şah mat sıçan kork Yapamadın ben gibi, olsun bravo Şiirimin gidişi gibi tahtım tangom (yep) Üzerinde bebeler oynar ziyan o Tamamı biliyo' bizi, geri zeka bol Ama fark yapmaz, bu caniler hep formda "Ne kadar ileri gidebilirsin ki?" demeni diliyorum O zaman kırabileceğim çeneni Hepi topu bu flow için attım beremi kenara Benim için basit olaylı stil yapmak Enayi daha yap mesai Ama yeteneğin yetişmezse n'apim? Bana kızma, ben değilim kinaye Birini arıyorsan eğer önünde fail (ey) Kim lord? (ha?) En iyisi kim? En iyi sikim En iyisini sikeyim! Biliyor her bir bi' bilinmişi Biz biliyoruz birinciyi, ikinci kim onu de (rap, rap) Yapıyorken efil efil rap Sence hangimiz başrol filmde? (kır, kır) Klipte silah yok, mermi dilde Bu yüzden fanım seksen bir ilde Ama bu masalın bi sonunu göremiyorum Ne verebilir diye girip ömrümü verdim (ya, ya) Bu taç başa yük adamım inan ölemiyorum Bi' düşünürü görsem tebrik ederdim Daha da atamıyorum içimdeki felci Bir kelime yetemez ki imansız derdimi anlatmaya Çare buldum tek şey, o da bu bokta maalesef her şey [Nakarat: Rota & Defkhan] Bu, (BeşDokuz, 34, yes man!) Bu içimdeki ruh (Çeyrek asrın en iyisi kim?) Yedi tüm ölü kralları Bu, (Bu! Hamm City, İstanbul) Bu içimdeki ruh (Yer altından gökyüzüne) Yedi tüm ölü kralları (Her zaman, her yerde, hâlâ buradayız mother fucker) Number one! [Köprü: Defkhan] Gece sokaklar soğuk oğlum hey Bildiğiniz birçok şey doğru değil (Yes man) İçine düşen bilir acısını bak (ja, mann!) Karanlıktayız homie, ışıkları yak (come on) [Verse 2: Defkhan] Çenem roket, Def sokar sakatlar Akar flow, patlar akan suya giden kanallar Adamlara yetmedi para, kara kafa yolda Rotası belli bi' tank var, bu kantara çık seni göreyim (ah, yeah) Rap için gençliğini yık seni göreyim (o-oh) Hadi bana mermiyi sık seni göreyim Beni bir kere vur sana kırk kere döneyim R-O-T-A; Ahtapot, was da los digga? Piyasaya çaktı tekmeyi, lan aslanın ağzından aldım ekmeği Zirvede yalnızım ama evdeyim (ah, yeah) Bana para vermeyin, Prada, Champagne, Rolex takardım saati Zamanı sevseydim, ama perfect olmak dünyada her şey Çünkü son hepimize hazır, uzak değil belki yarın Ne fark eder paran, adın? (no) Ne dersin, yüzümüz gülecek mi bu dünyada? [Nakarat: Rota & Defkhan] Bu, bu içimdeki ruh Yedi tüm ölü kralları Bu, (Hamm City, İstanbul) Bu içimdeki ruh (Yer altından gökyüzüne) Yedi tüm ölü kralları (Her zaman, her yerde)

    son KÜRTson KÜRT17 gün önce
  • İsine

    BeatmanBeatman17 gün önce
  • 2 adam birleşirse çok daşşahlı parça olur bunun gibi

    HD sametHD samet17 gün önce
  • En son 1 k dı lan 😂

    HD sametHD samet17 gün önce
  • Şimdi aç bidaha dinle dediği yere olur diyip 5. Yi dinliyorum şuan 🤓

    Burak SahinBurak Sahin17 gün önce
  • Defkan'ı Dinlemiyorsanız Eğer Muhtemelen Diğer Tarafta Allah Bunun Hesabını Soracaktır. Ben Size Kulak Verdim Az Bile Olsa Bir Zevk Verdim. Neden Dinlemediniz Diye Soracaktır. Ben Dinledim Dinlemeyenler Düşünsün 😎

    Medine Sefa Rüzgâr EvaMedine Sefa Rüzgâr Eva17 gün önce
  • şimdi aç bida dinle

    Yavru BaskanYavru Baskan18 gün önce
  • Defkanın sesini duyunca mutlu oluyom amk

    Samet ÇakuSamet Çaku19 gün önce
  • Kim lord En iyi kim En iyi kim En iyisini s¿¡kiyim😂

    admimadmim19 gün önce
  • Sağlam

    Bala MirBala Mir20 gün önce
  • 🖤

    İrem kartal3İrem kartal320 gün önce
    • (:

      zekzek17 gün önce
  • 2-3 kere replay atıyordum, şimdi aç bi daha dinle dediğini yeni fark ettim, adam geleceği görüyor beyler

    ArdaArda20 gün önce
  • En İyisi Kim? En iysini Sikim çok iyi amkkk

    Yagiz AKYİLDİZYagiz AKYİLDİZ21 gün önce
  • Tamamı biliyor bizi gerizeka bol

    CrazyBatTurk - GökayCrazyBatTurk - Gökay21 gün önce
  • 01:39

    Hikmet ŞitHikmet Şit21 gün önce
  • En iyisini skmek konusu çok güzel

    Rust playerRust player21 gün önce
  • ışıkları yak

    LyssaLyssa21 gün önce
  • Dikkat edin bağımlılık yapıyor

    stop 19stop 1922 gün önce
  • Def abicim seni biri sayesinde tanıdım iyi ki tanıdım sesin çok iyi

    havva Çalışhavva Çalış22 gün önce
  • bana para vermeyin prada champagne rolex takardım, saati, zamanı sevseydim DEFFFFFF

    KunnossaKunnossa22 gün önce
  • Ruhlar aleminden ferruhh !

    Bahar UĞURBahar UĞUR22 gün önce
  • Rap için gençliğini yık seni göreyim kral laf başkasından duyamazsınız kolay kolay

    phyro Officialphyro Official22 gün önce
  • Flowlar sikişiyor aq 🔥🔥

    can dilmeccan dilmec23 gün önce
  • 2:45 Hemen abi

    RanayseRanayse23 gün önce
  • -Şimdi Aç Bir Daha Dinle !

    Oytun KayanOytun Kayan23 gün önce
  • Adam rota gibi bi MC yi sollamış featte, adam Defsane mk

    mehdin taylanmehdin taylan23 gün önce
  • defi kırmamak için her defasında en baştan dinliyorum artık bağımlısı oldum çıkamıyorum

    Neval KaracanNeval Karacan23 gün önce
  • En sevdigim yeri UuUuUUu ve Yes mannn kismi kendimden geciyorum Valla bide sonda hafif gicik gulusle simdi AC bida dinle diyor ya acip acip dinliyorum amk orgazm olucam

    OhiyainusOhiyainus24 gün önce
  • Defkhanı kıramıyorum ama abi saat 5 oldu bırakabilirmiyim😅😅

    Deniz AdıyamanDeniz Adıyaman24 gün önce
  • Flowdan orgazm oldum Orucum bozulmuş mudur ?

    Akif KayaAkif Kaya24 gün önce
  • 0:35 10/10 💥

    Fatih BalcıFatih Balcı25 gün önce
  • BuRuh güzel olmuş

    Ahmet KaraAhmet Kara25 gün önce
  • Bildiğiniz çoğu şey doğru değil

    Rojhat KayaRojhat Kaya26 gün önce
  • İKİ REİS YANYANA GELMİŞ DİNLEYİNDE KULAKLARINIZ BAYRAM ETSİN

    Hasan GökmenHasan Gökmen26 gün önce
  • ...

    Veyselkarani GökkurtVeyselkarani Gökkurt26 gün önce
  • Maaşallah

    N*ZN*Z26 gün önce
  • Abi helal olsun on numara şarkıda instagrama neden yüklemiyorsun hikayemizi güzelleştirelim

    Yusuf DinçerYusuf Dinçer26 gün önce
  • Defkan abi senin yüzünden 1 saattir dinliyorum aç birdaha dinle aç birdaha dinle yeter ama

    El DiabloEl Diablo27 gün önce
  • "Şimdi aç bidaha dinle" dediğinde kıyamıyorum bidaha açıyorum

    Kemal furkan GulermanKemal furkan Gulerman27 gün önce
  • 0:36

    VS SYNAVS SYNA27 gün önce
  • En İyisinin İyisi (Joker) kim lord en iyisi kim en iyisi kim en iyisini s*kiyim (Ruh-Rota)

    xXxEmreeօճ- VՁxXxEmreeօճ- VՁ27 gün önce
  • 2 kral biraraya gelmiş kulaklar bayram edecek sonunds

    Caner KayaCaner Kaya27 gün önce
  • en iyisikim

    duvara spreyle yaşasın ölüm yazmalarımduvara spreyle yaşasın ölüm yazmalarım28 gün önce
  • Her şimdi aç bir daha dinle dediğin tekrar açıyorum. Loop a girdik, elinize sağlık :D

    Burak Tugay SürBurak Tugay Sür28 gün önce
  • 1200 disslike bebeler ve popçular

    Sinan Ozgür💯✔️Sinan Ozgür💯✔️28 gün önce
  • Cenk DurukCenk Duruk28 gün önce
  • bu ikili yakar aga

    çağan tosyalıoğluçağan tosyalıoğlu28 gün önce
TRdowns