Şeyma Subaşı, Buket Aydın'la Koltuk'un Konuğu: Evleniyorum!

2 Nis 2021
773 782 görünümler

Buket Aydın’ın bu haftaki konuğu sosyal medya fenomeni Şeyma Subaşı.
• Hem yaptıkları, hem de yapmadıklarıyla çok konuşuluyor, çok tartışılıyor hep gündemde kalıyor.
• İş yaşamını, anneliğini, fenomenliğini, dününü ve gelecekten beklentilerini anlatıyor.
Buket Aydın soruyor, sosyal medya fenomeni Şeyma Subaşı yanıtlıyor.

Haber Global TV Canlı Yayın ᴴᴰ: Türkiye'nin haber kanalı olarak, haber ve habere dair ne varsa son dakika gelişmeleri canlı yayın ile izleyicilerimize aktarıyoruz.
===========================
www.haberglobal.com.tr
web adresinden tüm gelişmeleri takip edebilir,
onelink.to/89yddz
IOS ve Andorid uygulamamızı indirebilir son dakika haberleri anında
öğrenebilirsiniz.
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trdowns.info/class/tc-a9ZUIg0_5HpsPxEO7Qg.htmljoin
www.haberglobal.com.tr/
facebook.com/HaberGlobal/
twitter.com/HaberGlobal
instagram.com/haberglobal/
Abone Olun ► bit.ly/2FnCDeW
Haber Global Frekans Bilgileri;
Digiturk 47. Kanal
D-Smart 42. Kanal
Tivibu 46. Kanal
Kablo TV 71. Kanal (HD)
Kablo TV 910. Kanal (SD)
Turkcell TV+ 46. Kanal
Türksat 3A HD Frekans: 12685Mhz Pol:H S.Rate:27500 FEC:2/3
Türksat 4A SD Frekans: 12379Mhz Pol:V S.Rate:27500 FEC:3/4
#ŞeymaSubaşı #canlı #Koltuk

YORUMLAR
  • 1 saat konusabiliyormus 😅

    çanta severçanta sever55 dakika önce
  • A1 türkçe

    Melike ÖzenMelike ÖzenSaatler önce
  • Well, its not your typical intelligence LoL not LoL 😂😂😂😂

    Zerrin AkkuşZerrin Akkuş2 saatler önce
  • Bütün soruların cevabı aynı gibi sürekli aynı şeyler toplasan 20 dakkaya sığacak konuşma uzamış da uzamış🥱

    Hümeyra __Hümeyra __2 saatler önce
  • Acun Ilıcalı'ya tek sorum var. Zeynep Hanım'ı bu kadınla nasıl aldatabilir ya. Kadın konuşamıyorum, hiçbir vasfı yok, hiçbir başarısı, adını herhangi biri olmadan duyuramayan bir kadın. Yazık.

    E eeE ee4 saatler önce
  • Kalbim sıkıştı, resmi olarak hiç konuşamıyor

    Ayşegül DemirogluAyşegül Demiroglu5 saatler önce
  • Yani , hani ve ııı’ları çıkarttığınızda video yarıya iniyor ...

    dr nurrdr nurr5 saatler önce
  • Tanrım ne kadarda güzel konuşamadın 😬

    Ayşegül DemirogluAyşegül Demiroglu5 saatler önce
  • Abdurrahman dilipaktan sonra bunu izledim şimdi beynimi arıyorum ...

    DelpieroDelpiero6 saatler önce
  • Bir yandan instaqrami yok diyor, bir yandan da arkadaşının instaqramında görduyunu diyor

    ramile Ehmedovaramile Ehmedova8 saatler önce
  • spikerin samimiyetsizliği zoraki ilgi gostermeye calistigi hallerinden baydik seymada ayri bir kusmuk durumu zaten bitiremedim🤮🤮

    Tülay KöygülüTülay Köygülü12 saatler önce
  • Hani

    Yldz HlpYldz Hlp12 saatler önce
  • hadi şeyma parla şeyma dah yükseğe daha yükseğe shine şeyma hadi hadii imza: meedoş

    Izem KARABIYIKIzem KARABIYIK12 saatler önce
  • Tahammül edip dinleyebilene helal olsun

    Esra EsEsra Es13 saatler önce
  • Ya bu aptalı birzamanlar acun aldı diye tv ye çıkarmak zorundamıydınız. Sadece yorum yazdım. İzlemedim

    a dnçra dnçr14 saatler önce
  • Bence bir ANNE kız coçuğu ile daha fazla olmalı ! Orda burda takılmak kolay birazda hayatını kizina ada. Öyle Pırtlamaklan anne olunmuyor canikom.

    Savaş SavaşSavaş Savaş15 saatler önce
  • Niye bu kadar lincliyosunuz ya bence sacma.kendi hayati kadinin kendi yasam tarzi

    tubik kktubik kk15 saatler önce
  • Severek izlediğimiz bu programa karekteri turk milleti tarafından tescillenmiş bu aşağılık kadını bu programa kabul etmeniz size olan ilgilimizi zedelemiştir yazık

    Bayraktar OzgurBayraktar Ozgur15 saatler önce
  • Video bize anlattı ki hayat çok adaletsiz.

    sevda erensevda eren16 saatler önce
  • Acun'un bu videoyu izlediğine yemin edebilirim dmdmmdkdk

    Xd İstanbulXd İstanbul22 saatler önce
  • Başkasından kazandığı ünü şöhreti kendisi bişey başarmış gibi anlatması cidden baya komik biz buna çok güldük hatırla kanka seyirciydinn...

    Yaren KonukokşarYaren Konukokşar23 saatler önce
  • Samimiyetsizlik paçandan akıyo artık yaaa la havle la havleeeee😩

    Yaren KonukokşarYaren KonukokşarGün önce
  • Kız bişeyler anlatıyor ama ne anlatıyor niye bu kadar uzun anlatıyor ??????

    Hatice OlcayHatice OlcayGün önce
  • Rujunu ne kadar yanlış seçmiş sanki dişleri sapsarı çürümüş gibi bir görüntüsü var 😂

    Güneş GüneşGüneş GüneşGün önce
  • Tamam en iyi sensin seymaaa 😂😂😂😂

    Selin SelinSelin SelinGün önce
  • Resmen ego , seyma youtub kanalinda daha farkli gibi gelmisti bana, suan cokk bambaska bi insan gibii , ya seyma biz sana bayilmiyoruzzz sorry de bunu bi bil artik

    Selin SelinSelin SelinGün önce
  • Ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben hani hani hani hani hani hani hani

    Zeynep KaygısızZeynep KaygısızGün önce
  • SEYMA SENI COK SEVIYORUM LOVES FROM BELGIUM

    Dogukan YilmazDogukan YilmazGün önce
  • Videonun özeti eeöööğğğ

    ayse kılıçayse kılıçGün önce
  • Ne kadar boş bir konuşma instagrama 5 gün girmemişte onu soruyorlar o da ne hissettiğini anlatıyor ndjdjdjjd

    ayse kılıçayse kılıçGün önce
  • Melisa inslalah komşularını falan rol model alır yoksa çok tehlikeli bir kız olacak.

    Cansu melezoğluCansu melezoğluGün önce
  • Dakika 53: daha kendin adami bir kere bir partide gormussun, partinin ertesi gunu tanimadigin adam seni arayip "Instagram'da kizini gordum tanismak istiyorum" dedi diye aldin kizini goturdun adamin yanina.... valla bence tanimadigin insanlari kucucuk kizinin yani yaklastirma, kimin ne oldugu belli degil. Hatta tanidiklarina bile temkinli yaklas.

    xmuhahaxxmuhahaxGün önce
  • çok güzel bir kadin

    Gelincik LeylaGelincik LeylaGün önce
  • Videonum özetiii : Haniii

    betul baltacıbetul baltacıGün önce
  • Yakınen de gıcikmis baya normalde hep tersi olir cogu kiside sen gercekte de malmişsin seyma.

    betul baltacıbetul baltacıGün önce
  • Ne diyor allahim hic anlasmiyor sanki diger gezegenden gelmis ... yukseliyor Birden energik sonra yine cok akili gostermek istiyor yavsatiyor kendisini 😐

    HORA ZO87HORA ZO87Gün önce
  • Onlar bilmiyolar ben muhtesem bir hayat yasiyorum :))) Bazen bisey olur bana gorursunuz:))) Herkesde vardir bende biraz fazla :))) Duygusal anlamda zenginlik :))) Benimle arkadaş olmaktan gurur duydukları için :))) Ben kötü kadın mı oldum bilmemne miyim ? :)) Ben psikolojik açıdan milyonların şeyine maruz kaldım :))) Bu açık bu benim bunu neden paylaşıyorsun :)) Ben onun malı olmaktan memnunum :)) Pardon sıraya geç :))) Para umrumda bile degil :)) Arkadaslarım sen olmuyosan biz olucazz:)) Çok saçmalayan kızlar oldu :))) Çok güzel doğmadı mı masallah :))) Garip bisey olucak ama bilmiyorum :))) Benden eminler beni biliyolar .... Ve sunucu alacağı reyting den dolayı minnetini sunar :)))

    dem hildem hilGün önce
  • Güzel bir hayat güzel bir aşk herkes ne kadar laf söylerse söylesin kadının kimseyi taktığı yok insanlar neden bu kadar onu takıyor anlamıyorum 🤷🏻‍♀️🤷🏽‍♀️

    Sibel GündoğarSibel GündoğarGün önce
  • Bu ilk çağdan kalma niye sürekli dilini çıkarıp dudağını yalıyor. Sinirlerim bozuldu o kötü konuşmasına bile odaklanamadım.

    EsmaaEsmaaGün önce
  • Yat kalk acun babana dua et acun olmasa bi hiçsin..

    Berk GüneşBerk GüneşGün önce
  • tam yazacaktım ki içimden geçen herşeyi yazmışlar. yarım akıllı şeyma teyze kendini önemli biri gibi göstermeye çalışıyor oğlana kapak atabilmek için. vay memletin haline bak şu bile merak edildiğini falan sanıyo

    Leyla ArsLeyla ArsGün önce
  • Şeyma subaşının bu koltukta oturma vasfı ne

    Hayrunnisa DurakHayrunnisa DurakGün önce
  • Acunun seni gördüğü güne lanet olsun.

    Kurt iniKurt iniGün önce
  • Senin yaşadığın hayatı inan zerre arzulamiyorum. Yasemin Ozilhan senden daha zengin varlıklı ama kadinda bir görgü var bi edep bi kalite var.Sende bunlarin hiçbiri yok.Bir diksiyon kursuna bile gitmemissin.Varsa yoksa partiler meedosuz yapamamlar.. bilmem ne.Bu parayi bu luks hayatı kesinlikle hakettigini düşünmüyorum.Cok avam duruyorsun butun bunların yanında. tasiyabildigini düşünmüyorum. bu yuzden seni sevmiyoruz itici geliyorsun çünkü sahip olduklarinin yanında bi ağırlığın yok.

    Aslı YalçınAslı YalçınGün önce
  • Seymanin ağzı mutluyum diyor ama gözleri mutsuzum diye bagiriyor.. bütün bu sosyal medya, bu asiri pozitiflik mutluluk göstergesinin altında cok yorgun ve bitkin bir ruh yaşıyor bunu anlayabildim

    FlowersFlowersGün önce
  • Mutluyum pozitivim diye kendini kandırıyor, korku, kaygı, endişe , sevgisizlik, manevi yoksunluk hal ve hareketlerinden okadar belli oluyorki, derin piskolojik sorun yaşıyor.

    Sunrice SunriceSunrice SunriceGün önce
  • Şu kadının konuşurken eeee öğğ demesi niye

    Medine TurkerMedine TurkerGün önce
  • Sanki annesi onu miami de doğurmuş haraketlere bak

    DERYA VAROLDERYA VAROLGün önce
  • Acun ılıcalı o kadar şu kadına hayatına aldığına pişman olduğuna yemin edebilirim ama ispatlıyamam boşver acun abi üzülme her insan hata yapar senin hatanda buymuş

    Husovideo ?Husovideo ?Gün önce
  • Hani hani hani haniler götürsün

    Mina GüneyMina GüneyGün önce
  • ACUN hep senin yüzünden 😀😀

    seyhan uysalseyhan uysalGün önce
  • Videonun sesini kapatınca tatlı kız aslında

    Ahmet ErkamAhmet ErkamGün önce
  • Sürekli hani anladın mı demesi çok rahatsız edici. Benim bu videoyu izlemem daha rahatsız edici. ://

    Selma AslanSelma AslanGün önce
  • Insallah mutlulugu bulur bu iliskide

    zara arazzara araz2 gün önce
  • Aynen Moruq Bir Maimi Felan D. Ezik Ezik Bruhe .d

    Ege Gül - Eleştiri KanaliEge Gül - Eleştiri Kanali2 gün önce
  • Maimide Corona yok mu

    Gülizar KörbulakGülizar Körbulak2 gün önce
  • Seyma kirmizi odaya ihtiyacin var

    bahar geldibahar geldi2 gün önce
  • Okadar paran var biraz konuşma eğitimi falan alsaydın kızım. Oturup biraz kitap okusaydın. Kullandığın kelime sayısı ele veriyor cahilliğini. Doğru yaa pardon paralı koca bulurken gerekli olan şey düzgün fizik ve gösteriş. O da sende olunca eğitime ne gerek dimi. Paran var diye görüyorsun bu ilgiyi zaten.

    Gülyare YasraGülyare Yasra2 gün önce
  • Anladın mı yani,anladın mı yani....

    Serenay SARIKAYASerenay SARIKAYA2 gün önce
  • Çok bencil bir yaşam..Boş.

    Dayasin DadaDayasin Dada2 gün önce
  • Ailem benden emin derken ne demek istiyor acaba... aşırı merak ediyorum

    RanaRana2 gün önce
  • Cidden bu kadın kim ? Ne özelliği var ne işe yarar ? Niye bu kadar çok konuşuluyor kendisine (ben sevgilimin malıyım demesine rağmen ) saygım var ama bizim medyanın sanki çok önemli bir zatmış gibi sürekli bu kadını çıkarmalarını anlamıyorum yahu kadının tek olayı acun’dan boşanması yazık bize ki böyle kişiler ünlü olup konuşabiliyor

    Yıldız ResitaliYıldız Resitali2 gün önce
  • Buket avazı çıktı kadar neden bağırıyor acaba üfff

    Rabia CeylanRabia Ceylan2 gün önce
  • Acun'la evlenmeseydi bu kadını kimse tanımayacaktı. Kadının tek marifeti Acun'la evlenip boşamak. Brova bu başarısından dolayı para alan ve ünlü olan kadın. Ülkemizde böyle başarılı insanların ünlü olması ne güzel öyle değil mi😊

    Sherlock HolmesSherlock Holmes2 gün önce
  • M A L

    Rafet TurgutRafet Turgut2 gün önce
  • Eğer o çocuk bu gerzekle evlenirse bu yorumumun altına ağzınıza geleni bana sayın!ayrıldığında da beni kutlayın arkadaşlar!

    E EE E2 gün önce
  • Mala anlatır gibi anlatmış)

    __Çizim Dəlisi____Çizim Dəlisi__2 gün önce
  • Şeyma subaşı çok tatlı

    jennierubyjanejennierubyjane2 gün önce
  • Allah pislik insanları her şeyi ile ıslah etsin! İğrenç insanlar

    ARDARD2 gün önce
  • Hani yani hani yani wooow. 😂😂👎👎👎

    Gizem ArslanGizem Arslan2 gün önce
  • Şeyma Subaşı ve diğer birçok ünlü gibi partili, lüks, samimiyetsiz, ve onursuz bir hayat yaşayacağıma, gönül dağı'ndaki bir köyde bir kasabada sakin, huzurlu, samimi, gerçekten sevip sevildiğim bir hayatı yaşamayı kesinlikle tercih ederim.

    Güneş GGüneş G2 gün önce
  • Şeyma nin sadakatten bahsetmesi yalnız.! Seyma nin ?! Cocugu boyuna geldi de evlenebilmisti:)

    hayat guzeldirhayat guzeldir2 gün önce
  • Konuştukça tek sorduğum soru acun bununla nasıl evlenmiş yada nasıl aşık olmuş çok konuşuyor boş konuşuyor ohoooo bu çekilmez

    G LG L2 gün önce
  • Neden Şeyma Subaşı??

    Gülşah CaferGülşah Cafer2 gün önce
  • Dikkat!!! Eser miktarda zeka barındırabilir... Benim 12 yaşında pubg oynayan kardeşim bunu s... Atar

    AliBektaşAliBektaş2 gün önce
  • biliyorum kadın olmasını farklı farklı hep derkenki gülüş ses tonu 😂 bence de o tür fantazilerle tutuyosun adamları çünkü güzellik zeka bilgi duruş onur bakıyorum her anlamda silik rezil bi kadınsın 😂

    Gavsa MeftunGavsa Meftun2 gün önce
  • Kendisi bazı kadınlar boşanamıyor cesaret edemiyor gibi bir kelime kullanmış, sanki kendisi Acun ve yeni sevgilisi(pardon sahibinin) parasını yiyerek yaşamını sürdürmüyor. Yazık Şeyma sen ne anlarsın insanların çaresizliğinden başka bir kılıf bulamamış gerçekten kıskanma bahanesi olarak :D

    Pelin YıldızPelin Yıldız2 gün önce
  • Acun ılıcalının hayatında yaptığı en büyük hatası şeyma subaşı’dır net😂

    Hsjsıeı ShueıeıeHsjsıeı Shueıeıe2 gün önce
  • Kadını kıskanmak yerine bu kadar güzel övmesi çok iyiydi herşey bir tarafa bencil değilmiş iyi olana iyi başarılı olana başarılı diyebiliyormuş

    Büşra Aslaner SolmazBüşra Aslaner Solmaz2 gün önce
  • bom boş insan olmak nasıl bi duygu diye sormuşsunuz dur umarım izleyemem 2 saat bu boşu

    ertgrl hakanertgrl hakan2 gün önce
  • Gerçekten bunu buldunuz? Ahahshsh yazık size

    Bvtter LordBvtter Lord2 gün önce
  • saglik olduktan sonra bi sekilde geliyor hersey derken kasttettigi sey nafaka

    Onur WalerOnur Waler2 gün önce
  • Arkadaslar ama yeter artik kotu yorum yazmayin begenmekten yoruldum

    neslihanneslihan2 gün önce
  • Beynim cizirdadi 🤮

    Zeynep HanneZeynep Hanne2 gün önce
  • Nıye zorunuza gıdıo herseye sahıp olması sahıp olamadığınızdan olmasın bu kıskançlığınız kımistemezkı rahat yasamak özgürce hareket edebılmek kbkmayında kendı aklınızı kendınıze saklayın kız güzel eee

    Görkem GülerGörkem Güler2 gün önce
  • Bişey farkettim, sunucu bi soru soruyor Şeyma bi soruya tam bir cevap bile veremiyor, o konudan o konuya atlıyor Buda sıkıyor.

    SUDENAZ ÇELİKSUDENAZ ÇELİK2 gün önce
  • Bence gayet tatli, hayat dolu bir kadin

    se. I.se. I.2 gün önce
  • Evlen de acunun yakasından bir düş artık vasıfsız eleman

    ugur dincelugur dincel2 gün önce
  • Seymada bence DEHB var.... dikkat bozuklugu ve hyperaktif

    Du NyaaDu Nyaa2 gün önce
  • iki saat boyunca şeyma subaşı ile ne konuşabilirsiniz ki seyahatlerini nafakasını falan mı hayır yani ne vasfı var ki bu kadının anlamıyorum

    YaseminYasemin2 gün önce
  • Iy

    Kübra AktasKübra Aktas2 gün önce
  • Tokmakçısı kim bunun

    Azgın PompaAzgın Pompa2 gün önce
  • Ya bunu görünce tüylerim diken diken oluyor..

    Tinay Salih CamTinay Salih Cam2 gün önce
  • Ulen acun hayatimiza neler sokdun yav

    Mekan ÇobanMekan Çoban2 gün önce
  • Bence kadın çok haklı konuşuyor her konuda onu yükselten kadın olduğunu hissettiren bir erkekle beraber malıyım kelimesinide ona aitim olarak o benim ben onunum olarak algılıyorum bunda yanlış anlaşılacak birşey yok kadın hayatta double şanslı ve güzel 👍🏻❤️

    Ayşenur AkarAyşenur Akar2 gün önce
  • Cok zengin, cok büyük ev, çok büyük parti hayatında ki herşey cok büyük 🙃

    keyifli lezzetlerkeyifli lezzetler2 gün önce
  • Özeti: Ben waaoww ben ooo ben ıııı waaoww ııııı ben ben yeee oooo mutluyum özgürüm ben ben

    Fatma YalcınkayaFatma Yalcınkaya2 gün önce
  • Konuk Şeyma olunca başlık yaptığı icraatlar değil evleniyorum oluyor.

    Elif Rümeysa SüzerElif Rümeysa Süzer2 gün önce
  • Bunun kafa iyice gitmiş o kızı bari vermeseler yanına küçük sabiye de bisey olmasın bu manyağın yanında

    Gokhan KARAGONGokhan KARAGON2 gün önce
  • Bu kadin konuşunca ben cok yoruluyorum. 10 dakika bile dayanamadim. Hani hani hani hani

    Maryam 21Maryam 212 gün önce
TRdowns